سوگواره شعر خادم الرضا(ع) با حضور ۱۱۰ شاعر و هنرمند کشوری در مشهد برگزار شد امام رضا (ع)؛ مردم داری به قاعده کرامت پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه حال و هوای متفاوت زائران حرم مطهر امام رضا(ع) هنگام شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور+ ویدئو پرچم گنبد حرم مطهر رضوی تعویض شد + فیلم و عکس تغییر در برنامه‌های حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) + ویدئو زائران و مجاوران بارگاه رضوی برای سلامتی رئیس جمهور دست به دعا برداشتند + فیلم جشن «امام رضایی‌ها» در سراسر کشور برگزار می‌شود ۱۱ هزار جشن «زیر سایه خورشید» در کشور، دل‌های عاشقان را روانه حرم امام مهربانی‌ها کرد برگزاری جشن خیابانی خانوادگی در شب ولادت امام‌رضا‌(ع) جشنواره امام‌رضا‌(ع) بر ترویج معارف اهل‌بیت(ع) تأکید ویژه دارد آماده‌سازی پوش ضریح مطهر رضوی در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع) یادی از شهید محمدمهدی خادم الشریعه | مجاور ابدی ایوان طلا دهه کرامت؛ فرصتی برای بازخوانی شاخصه‌های کرامت درباره حدیث سلسله‌الذهب | دژ توحید و امامت در کلام حضرت رضا(ع) همه چیز درباره مهمانسرای حضرت رضا علیه السلام | بفرمایید برکت اختتامیه جشنواره شعر ملی کودک و نوجوان رضوی برگزار شد + فیلم آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات
سرخط خبرها

شعار چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۲۳۳۸
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
شعار چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام شد + فیلم
سخنگوی ستاد چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در نشست اعلام شعار سال و اهم برنامه های چهارمین سالگرد شهادت سردار گفت: شعار امسال برای سالگرد شهادت حاج قاسم را «شهید القدس» گذاشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی ابطحی  اظهار کرد: به نمایندگی از ملت قهرمان فلسطین، در تشییع جنازه سردار، اسماعیل هنیه ایشان را شهیدالقدس نامید و از این جهت چهارمین سالگرد را با این عنوان نامگذاری کردیم.

ابطحی تاکید کرد: نقشی که این مرد بعد از چهار سال از شهادتش، در جای جای سوریه ما شهید سلیمانی را بجا گذاشت را امروز می‌بینیم و دشمنان ترسو هر روز اثر این شهید بزرگوار را می‌بینند. آن‌ها می‌بینند که مکتب سردار ساری و جاری است.

وی در خصوص برنامه‌های مربوط به سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: این یک مراسم نمادین نیست بلکه یک دانشگاه برای تربیت انسان ها، درک زمان و انجام وظیفه در زمان لازم است. نزدیک به ۵۰ برنامه تا کنون از سوی ارگان‌های مختلف و نهاد‌های مردمی حتی از روستا‌های دور افتاده به دست ما رسیده است و روز به روز افزایش خواهد داشت. این مراسم‌ها به صورت ملی و مردمی برگزار می‌شود.  

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->